Specalister i at skræddersy jakkesæt og skjorter til bryllup og business

Det du skal vide

Betaling

TailorMate modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Kontant. 

Der skal betales det fulde beløb ved køb og inden bestilling fortages.

Alle beløb er i danske kroner og er incl. moms.

Levering

TailorMate leverer inden for 4-6 uger.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

TailorMate vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

TailorMate

Skt. Hans Gade 85A. 1mf 

5000 Odense C

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Pasformsgaranti

Vi tilbyder pasformsgaranti.

Hvis din varer ikke passer, kan du tage ind til vores samarbejdspartner Strauss Skrædderi, og få din varer justeret, så den passer. 

For at gøre dette, kontakt os på Niels@TailorMate.dk indenfor 7 dage efter modtagelse af varen.

Fortrydelsesret

Skræddersyede varer

I overensstemmelse med loven om forbrugerbeskyttelse ved fjernhandel og hjemmesalgsaftaler har forbrugeren, som hovedregel fortrydelsesret jvf. (§ 13). Ifølge (§ 14, 3 p.) gælder hovedreglen dog ikke varer, som er specielt producerede og som på grund af sin beskaffenhed ikke kan tilbageleveres. Undtagelsen fra hovedreglen gælder for køb af TailorMates skræddersyet jakkesæt, skjorter og øvrige specielt producerede produkter.

Andre varer

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Niels@TailorMate.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte forbrugerlovens standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den kan findes på https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=160666#Bil3

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Niels@TailorMate.dk med titlen: Klage